משתתף ב"איש הברזל" המתלבט האם לבטח את האופניים

משתתף ב"איש הברזל" המתלבט האם לבטח את האופניים

רבים מההורים לילדים העוסקים בספורט באופן אינטנסיבי, אינם מודעים לכך שביטוח התלמידים, בו מרבית ילדי ישראל מבוטחים דרך מערכת החינוך, אינו מעניק לילדיהם את מלוא ההגנה הנחוצה, ולכן עליהם לדאוג לעשות עבור ילדיהם גם ביטוח ספורטאים.

3 סיבות שבגללן חשוב לעשות ביטוח ספורטאים:

ביטוח ספורטאים – כיסוי נרחב מעבר להוצאות הטיפול
כביטוח בסיסי, ביטוח התלמידים אינו כולל את מגוון הטיפולים, האבחונים והשירותים הרפואיים הנחוצים למי שעוסק בספורט באופן עצים.

ביטוח ספורטאים – הטיפול הרפואי הטוב ביותר
צעירים העוסקים בפעילות גופנית אינטנסיבית, נמצאים בסיכון גבוה יותר לפציעות ותאונות, וזקוקים לטיפול הרפואי הטוב והמקצועי ביותר, הן לאחר פגיעה, בכדי לחזור בהקדם לפעילות מלאה, והן כתחזוקה שגרתית, במהלך שבועות ההתאוששות.
כך למשל, במקרה של פציעה, אבחון מהיר ומדויק יכולה לתרום גם להפחתת הסבל וגם לקיצור תקופת ההחלמה. אלא שלעיתים ההפניה למומחה מתעכבת בשל הצורך בהמתנה לתורים לבדיקות כמו MRI ו-CT. במסגרת ביטוח ספורטאים ניתן להגיע לרופא פרטי ממיין תוך פחות מ-72 שעות ובמידת הצורך לקבל תור לבדיקת , MRI או כל בדיקה נדרשת אחת, בתוך עד 72 שעות נוספות.

ביטוח ספורטאים – מעטפת שירותים כוללת
יתרון משמעותי נוסף של ביטוח הספורטאים שאנו מציעים, הוא שמעבר לכיסוי ההוצאות עפ"י הפוליסה, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את ניסיוננו הרב בתחום, הן בייעוץ בהתלבטויות שוטפות, והן בלווי אישי צמוד ובהמלצות כיצד לפעול, במקרה של פגיעה.
כסוכנות מובילה בתחום ביטוח ספורטאים חובבים, אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מרבית מרכזי הטיפול בספורטאים ובהם "מדיקס", המרכז הגדול והמתקדם בארץ לרפואת ספורט. הודות לקשרי העבודה הטובים האלו, אנו מנגישים עבור מבוטחינו את מיטב השירותים הרפואיים, ובהם שירותי ייעוץ של טובי המומחים לרפואת ספורט.

מעטפת השירותים הכוללת שאנו נותנים ללקוחותינו, בשגרה ובחירום, מייעלת עבורם תהליכים ביורוקרטים, חוסכת להם משאבי זמן ומאמץ, ובמקרים רבים מקצרת את תקופת ההחלמה ומזרזת את חזרתם לפעילות ספורטיבית. לסיכום, צעירים העוסקים בספורט זקוקים להגנות נוספות מעבר לביטוח התלמידים הסטנדרטי, ולכן מומלץ וחשוב לבטח אותם גם באמצעות ביטוח ספורטאים.